Kesällä kulutetaan rahaa ja mietitään ostopäätöksiä. Turun Sanomat ja ts.fi tavoittavat alueemme ostovoimaiset kuluttajat. Kerro heille tarjonnastasi!

Kerro kuluttajille kesän tarjonnastasi

Kesällä suomalaiset käyttävät rahaa enemmän kuin muina vuodenaikoina. Rahaa käytetään mm. matkailuun, mökkeilyyn, veneilyyn, kulttuuriin… syömistä ja juomista unohtamatta. Kesällä kuluttajat tekevät mielellään paitsi heräteostoksia, myös pohtivat isompien kestokulutushyödykkeiden hankkimista. Ei ihme, että alennusmyynnit kiinnostavat ja niitä odotetaan!

Mainostajan kannattaakin aktiivisesti kertoa kuluttajille kesätarjonnastaan ja mahdollisista kesän alennusmyynneistä. Olemme tehneet tehokkaat kesäpaketit niin printin kuin digin puolelle – kysy lisää mediamyynnistä ja varmista kesäkauden hyvä myyntitulos.

Uutiset kiinnostavat kuluttajia myös kesällä. Turun Sanomia luetaan kesälläkin ahkerasti, ja ts.fi on mukana kesämenoissa mobiililaitteiden kautta. Paikallinen, ostovoimainen lukijakunta on juuri oikea kohderyhmä alueemme yrityksille!

Lähteet: Tilastokeskus: Suomen kesä tilastojen valossa 2017
KMT Lukija (Kantar TNS Oy), Google analytics

kesakuva

Takaisin