Expertin onnistuneet avajaiset

Kodinkoneita ja elektroniikkaa myyvä Expert –ketju avasi kesällä 2015 uuden liikkeen Hansakortteliin. Expert halusi mainonnan avulla saada heti jalansijaa kilpaillulla toimialalla – keskeisenä tavoitteena oli tavoittaa ja aktivoida suuri määrä kuluttajia.

Expert valitsi mediaratkaisuksi Turun Sanomien mediaperheen. Painetussa lehdessä julkaistiin tarjousliite, ts.fi:ssä käytettiin maksiparaatimainosta ja mobiillpuolelle valittiin hieman tavallisesta poikkeava mainosmuoto Kuutio.

”Halusimme kertoa Turun markkina-alueen kuluttajille liikkeemme avajaisista ja houkutella heidät ostoksille. Mainoskampanjamme Turun Sanomissa ja ts.fi:ssä toimi erinomaisesti! Olemme erittäin tyytyväisiä kampanjan tuloksiin”
Markkinointijohtaja Ville Honkanen, Expert

Jaa somessa: