Food&Fun –ruokafestivaali toi vilskettä ravintoloihin

Muutaman vuoden toiminut Food& Fun –ruokafestivaali haluaa saada alueemme ihmiset nauttimaan hyvästä ruuasta ja tunnelmasta kaupungin ravintoloihin. Tapahtuman suosio on kasvanut vuosi vuodelta, ja yksi suuri syy tähän on onnistunut mediavalinta.

Food&Fun kohdensi tänä vuonna panostuksiaan Turun Sanomien digitaalisiin kanaviin. Mainonnan keskeinen tavoite oli kuluttajien aktivointi – ensin heidät piti saada tutustumaan ravintolatarjontaan, ja sitten vielä tekemään varaukset. Kampanja toteutettiin näyttävillä interstitiaali- ja paraatimainoksilla sekä ts.fi:ssä että sen mobiiliversiossa.

”Kampanja ts.fi:ssä ja sen mobiiliversiossa toi erittäin paljon liikennettä kotisivuillemme. Mobiili oli kampanjassa tärkeässä osassa, sillä merkittävä osa liikenteestä tuli sitä kautta. Erityisen ilahduttavaa oli, että hyvällä suunnittelulla ja oikeilla kanavilla tavoitimme myös täysin uusia kävijöitä.”
Jouni Kuru, markkinointipäällikkö/Tuottaja, Food&Fun Finland.

Jaa somessa: